Przewiduje się następujące rezultaty, które kadra edukacji dorosłych będzie osiągać podczas trwania projektu:
– działania umacniające współpracę w celu wymiany doświadczeń i know-how dotyczących działalności poszczególnych partnerów – będą temu służyły międzynarodowe spotkania projektowe oraz systematyczne kontakty on-line w czasie trwania projektu;
-wirtualna i dosłowna mobilność uczestników poprzez współpracę międzynarodową, wyjazdy, stały kontakt poprzez portale społecznościowe i e-mail;
– kształcenie kreatywnego i krytycznego myślenia;
– umiejętność selekcji materiałów;
– nowe lub ulepszone metody weryfikowania kształconych kompetencji;
Przewiduje się następujące rezultaty, które uczestnicy będą osiągać po zakończeniu projektu:
– wzmocnienie relacji między partnerami i otwarcie możliwości dalszej współpracy przy innych projektach dotyczących zagadnień edukacyjnych
– innowacyjne podejście do nauczania;
– wymiana doświadczeń dotyczących pracy oraz udziału w podobnych inicjatywach;
– podniesienie jakości i wpływ na trafność oferty edukacyjnej;
– dostosowanie kształconych umiejętności do wymagań rynku pracy;
– wprowadzanie nowych form i metod nauczania- kadra rozwinie praktyczne umiejętności związane ze strategiami antyprzemocowymi i antymobbingowymi;
– działania na rzecz wyrównywania szans;
– uzyskanie europejskiej wartości dodanej;
– partycypacyjne podejście w każdej dziedzinie działalności;
– doświadczenie w organizacji spotkań międzynarodowych;
– rozumienie systemów stosowanych w innych krajach;
– podniesienie świadomości w zakresie wartości edukacji formalnej i nieformalnej, pozaformalnej;
– nowa i wzmocniona współpraca pomiędzy zaangażowanymi w projekt partnerami;
– promocja organizacji oraz inicjatyw proponowanych przez Unię Europejską;
– kompetencje osobiste i obywatelskie;
– przyrost wiedzy na temat kultury, klimatu, geografii państw partnerskich.
Rezultaty osiągane w trakcie trwania projektu , wykorzystane w trakcie i po jego zakończeniu:
– analiza definicji agresji, przemocy i mobbingu – akty prawne
– standardowe techniki pracy i przeciwdziałania przemocy (programy wraz z zaznaczeniem celów w oparciu o innowacyjne metody pracy)
– komplety konspektów/scenariuszy zajęć
– Poradnik Best Practice
– narzędzia do ciągłego monitoringu jakości pracy trenerów i kadry a także ewaluacji rozwoju kompetencji uczestników, wpływu projektu na ich rozwój.
Wszystkie opracowania będą przygotowane w językach naszych partnerów i w języku projektu (polski, grecki, portugalski, angielski).
Materiały będą archiwizowane i publiczne udostępniane.